Po dlouhou dobu bylo velmi obtížné až nemožné dovolat se do ordinace na naše telefonní číslo. Důvodem je trvalá absence sestry a vytíženost lékaře.
Naštěstí se již před cca půlrokem povedlo zprovoznit automatizovaný záznamníkový systém, který spolupracuje přímo s objednávacím systémem SestraEmmy. Díky němu mohou pacienti zadat své požadavky i telefonní formou. Je potřeba pouze nadiktovat své jméno, rodné číslo a kvůli čemu voláte, a Váš požadavek se propíše do našeho systému, a my pak na něj můžeme podle časových možností reagovat.
Ze zkušenosti ale víme, že některé volající kvalita hlasu zmýlí natolik, že se domnívají, že hovoří se skutečným člověkem. Bohužel tomu tak není a je potřeba s tím počítat, neskákat robotickému hlasu do řeči (byť to může někdy být lehce zdlouhavé) a nečekat, že Vám robotický hlas odpoví na Vaše dotazy. Vývojáři Sestry Emmy, kteří tuto funkcionalitu poskytují, slibují, že by se měla rychlost a responzivnost systému v tomto roce zlepšit.
I přes určité nedostatky ale stále věříme, že výše uvedená služba bude pro naše pacienty přínosem.